?>
دانلود فیلم دوبله فارسی      نوید      ویپ چی      روز ۱۰۰      سازندگی و توسعه      هفت ستاره      روز 100      تیترفا      سینما برتر      ماه 360      -      -      قیمت روز      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 راهِ عشق راهِ عشق .

راهِ عشق

تجزيه و تحليل پست فردي اينستاگرام

تجزيه و تحليل پست فردي اينستاگرام

هنگامي كه مشخص كرديد كه نمايه شما از مخاطبان مناسب اقدام مي كند، مي خواهيد به تجزيه و تحليل پست فردي بپردازيد تا ببينيد كه چگونه يك پيام خاص با مخاطبان شما طنين انداز مي شود. اين يك راه مفيد براي ديدن اينكه آيا محتواي شما با مخاطبان شما خوب كار مي كند يا خير است. همچنين براي ارتقاء و استفاده از خدمات بهتر ميتوانيد سايت مسترفالوور را دنبال كنيد.

در اينجا آمار موجود براي پست هاي فردي وجود دارد:

تعاملات : اينها اقداماتي هستند كه مستقيماً از پست شما انجام شده است. چه بازديد از نمايه شما باشد، چه يك لينك، يا از دكمه تماس/ايميل در پست خود استفاده كنيد، اين موارد در اينجا رديابي و ثبت مي شوند.

فالوورها: چند فالوور جديد از يك پست دريافت كرده ايد.

دسترسي : پست به چند حساب منحصر به فرد رسيده است.

Impressions : تعداد كل دفعاتي كه پست شما مشاهده شده است. اينستاگرام همچنين اين مورد را بر اساس دسته بندي تقسيم مي كند تا ببيند پست از خانه، از هشتگ، از نمايه، از سايرين در كجاي پلتفرم مشاهده شده است.

Saves : تعداد حساب هاي منحصر به فردي كه پست شما را در پوشه ذخيره شده شخصي خود ذخيره كرده اند.

نظرات : تعداد نظرات روي پست شما.

تجزيه و تحليل استوري اينستاگرام

آخرين اما نه كم اهميت، ما استوري هاي اينستاگرام داريم. اگر استوري اينستاگرام ارسال نمي كنيد، فرصت قابل توجهي را از دست داده ايد. محبوبيت اين ويژگي شبيه به اسنپ چت اينستاگرام همچنان در حال افزايش است و فرصتي ديگر به شما مي دهد تا برند خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهيد يا مخاطبان فعلي خود را افزايش دهيد.

هنگامي كه داستان شما مورد توجه قرار گرفت، در اينجا آماري وجود دارد كه مي توانيد آن را پيگيري كنيد:

Impressions : تعداد دفعاتي كه داستان شما مشاهده شده است.

Exits: تعداد دفعاتي كه شخصي در اواسط راه از داستان شما خارج شد.

پاسخ‌ها : تعداد كل پاسخ‌ها به يك ويديو يا تصوير در استوري شما.

چه داده هايي را بايد رديابي كنيد؟

خوب، اين اطلاعات زيادي در مورد تجزيه و تحليل اينستاگرام شماست! براي كمك به شما براي اينكه كمتر تحت تأثير حجم عظيم آمارهاي موجود قرار بگيريد، در زير چند نكته براي آنچه بايد روي آن تمركز كنيد آورده شده است.

قبل از شروع تجزيه و تحليل داده ها، مهم است كه از هدف كلي خود براي پلتفرم آگاه باشيد. آيا استراتژي شما براي جذب بازديدكنندگان بيشتر وب سايت است؟ شايد اينستاگرام شما به عنوان انجمني براي اشتراك گذاري ايده هاي مشتريان ايجاد شده باشد. يا شايد حضوري در اينستاگرام براي افزايش آگاهي از برند در ميان مخاطبان هدف خود ايجاد كرده ايد. حتي ممكن است اهداف مختلفي براي حساب خود داشته باشيد. برخي از پست‌ها ممكن است براي افزايش آگاهي تنظيم شوند، در حالي كه برخي ديگر ممكن است در تلاش براي افزايش فروش باشند. براي استفاده از تجزيه و تحليل اينستاگرام به نفع خود بايد بدانيد كه به دنبال چه چيزي هستيد.

در اينجا سه ??هدف مشترك با سه معيار اصلي براي رديابي در هر يك آورده شده است.

  1. ايجاد آگاهي از برند

اگر شما يك شركت جديد هستيد كه به دنبال ايجاد نام براي خود هستيد يا يك كسب و كار مستقر در تلاش براي ورود به يك بازار جديد يا راه اندازي يك محصول جديد هستيد، اينستاگرام ممكن است بهترين مكان براي ايجاد آگاهي از برند شما باشد. اين يك هدف عالي براي اين پلتفرم است، زيرا به احتمال زياد مخاطبان هدف شما در جايي در اينستاگرام هستند. اينها معيارهايي هستند كه مي خواهيد روي آنها تمركز كنيد:

 

تعداد فالوور: رشد فالوورها با رشد آگاهي از برند (و لذت برند!) مطابقت دارد. اگر شاهد افزايش تعداد اكانت هاي جديدي هستيد كه اكانت هاي خود را دنبال مي كنند، اين نشانه آن است كه برند شما در اينستاگرام طنين انداز شده است. برخي از راه‌هاي مفيد براي افزايش فالوورهاي خود، اجراي تبليغات با اين هدف، مشاركت با مارك‌هاي مرتبط در كمپين‌هاي مشترك، و برگزاري مسابقاتي است كه در آن افراد را تشويق مي‌كنيد حساب شما را دنبال كنند و پست شما را براي شركت در آن لايك كنند.

Impressions: هرچه افراد بيشتري پست‌ها و استوري‌هاي شما را ببينند، بهتر است! اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، بايد مطمئن شويد كه پست، داستان و برداشت هاي حساب شما نيز در حال رشد هستند.

Reach : Reach  همچنين تعداد بازديدهاي پست‌ها، داستان‌ها و حساب شما را رديابي مي‌كند. تفاوت بين دسترسي و برداشت در اين است كه دسترسي به حساب‌هاي منحصربه‌فرد اشاره دارد (نه اينكه يك اكانت چندين بار پست اينستاگرام شما را مشاهده كند). وقتي صحبت از آگاهي از برند به ميان مي آيد، افزايش دسترسي اينستاگرام شما بسيار مهم است.

  1. ايجاد سرنخ / فروش

اين يك هدف بسيار رايج در بين بازاريابان است. چه كسي فروش بيشتري نمي خواهد؟ چندين استراتژي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش از طريق اينستاگرام استفاده كنيد، از جمله اجراي تبليغات هدفمند و ارسال پيشنهادات ويژه براي دنبال كنندگان. اما چگونه مي توان موفقيت آنها را ارزيابي كرد؟ سه معيار اصلي براي رديابي وجود دارد:

كليك‌هاي وب‌سايت :

در تبليغات، پست‌ها و داستان‌هاي خود، احتمالاً بينندگان را تشويق مي‌كنيد كه خريد كنند يا فرمي را در وب‌سايت خود پر كنند. رديابي تعداد افرادي كه واقعاً اين كار را انجام مي دهند به شما كمك مي كند بفهميد كه آيا تلاش هاي شما نتيجه داده است يا خير.

كليك‌هاي تماس / كليك‌هاي ايميل :

تماس‌هاي تلفني و ايميل‌ها شاخص‌هاي خوبي هستند كه تبديل‌ها در راه است. افزايش اين نقاط تماس نشانه اي در جهت تبديل سرب مناسب است.

ساعات / روزهاي فالوور:

توجه به زماني كه مخاطبان شما بيشتر درگير هستند به شما كمك مي كند استراتژي اينستاگرام خود را بهبود ببخشيد . مي‌توانيد زماني برنامه‌ريزي كنيد كه تبليغات خود را در زماني كه مخاطبان شما فعال‌تر هستند اجرا كنيد و در نتيجه تعامل را افزايش دهيد.

  1. يك جامعه بسازيد

با محتواي بسيار سرگرم كننده و جذاب بصري در اينستاگرام، مكان بهتري براي ايجاد يك جامعه تعاملي وجود ندارد. اگر اين هدف اصلي شماست، بايد به طور مداوم معيارهاي زير را رصد، پاسخ دهيد و ارزيابي كنيد:

نظرات: يك جامعه صحبت مي كند. براي انجام اين كار چه راهي بهتر از گفتگو در پست هاي خود داريد؟ اين همچنين به شما فرصت پاسخگويي و تعامل با اعضاي جامعه را مي دهد. به عنوان يك قانون كلي، هرگز نظرات را ناديده نگيريد، حتي اگر آنها را دوست داريد.

پاسخ داستان: اين روش عالي ديگري براي ارزيابي ميزان فعال بودن جامعه شما است. اگر مي‌خواهيد با دنبال‌كنندگان براي ايجاد يك انجمن درگير شويد، داستان‌ها ابزاري عالي براي استفاده هستند. اگر بينندگان داستان شما براي پاسخ دادن وقت بگذارند، اين يك نشانه عالي است.

تعامل: در نهايت، تعامل در مورد ساختن جامعه بسيار مهم است. رديابي تعامل تبليغات، پست‌ها، نمايه و داستان‌هاي شما، كار شما را به سمت هدفتان تضمين مي‌كند.

بهترين ابزار تجزيه و تحليل اينستاگرام

همه ما مشغول استفاده از اينستاگرام هستيم، و گاهي كاوش در Insights اينستاگرام در مكان‌هاي مختلف در سراسر پلتفرم مي‌تواند زمان‌بر و خسته‌كننده باشد. خبر خوب! ابزارهايي وجود دارد كه رديابي و ارزيابي تجزيه و تحليل اينستاگرام شما را سريعتر و آسان تر مي كند. در اينجا پنج مورد برتري است كه توصيه مي كنم به آنها توجه كنيد.

  • : Hootsuite

من از زماني كه براي اولين بار از Hootsuite براي برنامه‌ريزي اجتماعي استفاده كردم، بسيار طرفدار بودم - خيلي قبل از اينكه اينستاگرام حتي يك چيز بود. امروزه نرم افزار آنها حتي قوي تر شده است و آنها ابزارهاي رديابي تحليلي عالي را در برنامه هاي خود دارند. براي اينستاگرام، Hootsuite مكاني عالي براي تمركز بر معيارهاي مرتبط با هدف براي پيگيري پيشرفت شما و حتي ايجاد گزارش هاي بصري است.

  • : Squarelovin

اين ابزار به طور خاص بر روي Instagram Insights متمركز شده است، بنابراين برخي از ويژگي هاي گزارش واقعا مفيد را براي بهبود استراتژي شما ارائه مي دهد. به عنوان مثال، آنها نمودارهاي تعامل را نشان مي دهند تا ببينند محتواي شما چه زماني تعامل بيشتري دارد، و همچنين نمودارهايي را نشان مي دهد كه بهترين روزها و زمان ها را براي پست كردن نشان مي دهد.

  • سوسيال بيكرها:

Socialbakers برخي از ابزارهاي تحليلي رايگان بصري جذاب اينستاگرام را ارائه مي دهد تا به شما كمك كند هشتگ ها، فيلترها، جذاب ترين پست ها و موارد ديگر را تجزيه كنيد. اين ابزار همچنين نموداري را ارائه مي دهد كه توزيع پست شما را در 12 ماه گذشته نشان مي دهد، كه مي تواند به شما در حفظ ثبات كمك كند. Socialbakers همچنين نمايه شما را تجزيه و تحليل مي كند و شما را به عنوان رهبر، هرزنامه، خجالتي يا خجالتي طبقه بندي مي كند تا تعيين كند استراتژي شما چقدر موثر است.

  • جوانه اجتماعي

اگر علاقه مند به ايجاد گزارش مشتري و سركشي از رقباي اينستاگرام خود هستيد، Sprout Social مي تواند بستر مناسبي براي شما باشد. رشد فالوورها، لايك‌ها و كامنت‌هاي خود را با يك نمودار بصري دنبال كنيد و داده‌هاي مشابه را براي حساب‌هاي رقيب خود دنبال كنيد تا ببينيد چگونه در مقابل رقبا قرار مي‌گيريد.

  • رتبه اجتماعي:

SocialRank  ابزاري است كه بر درك بهتر مخاطبان اينستاگرام شما متمركز است. به الگوهاي فالوور، كلمات محبوبي كه در بايوس و پست‌هاي فالوورهايتان استفاده مي‌شوند، و ايموجي‌هاي محبوبي كه در بين مخاطبان هدفتان استفاده مي‌شوند، فكر كنيد. اين نه تنها به شما كمك مي كند تا مخاطبان خود را بهتر درك كنيد، بلكه به شما كمك مي كند تا محتواي خود را به طور مؤثرتري تنظيم كنيد. خيلي هم كهنه نيست!

چه تصميم به استفاده از ابزاري براي كمك به رديابي تحليلي خود داشته باشيد يا از بينش هاي بومي اينستاگرام استفاده كنيد، اميدوارم اين محتوا به شما انگيزه داده باشد تا از داده هاي موجود براي رشد كسب و كار خود از طريق اين پلت فرم قدرتمند استفاده بهتري داشته باشيد.

 

 

 

https://www.pubpub.org/user/huseyin-bevan-16

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ShanaVale4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://irpanel.org

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ShanaVale4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ShanaVale4

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ShanaVale4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2836216-huseyin-bevan

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/huseyin_bevan19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۵۰ توسط:خوشبخت از عشق موضوع: